کانون جوانان منطقه ۱۴

جوان ایرانی سرمایه ملی

کانون جوانان منطقه ۱۴

جوان ایرانی سرمایه ملی

بیشتر بدانیم،بهتر زندگی کنیم

به نقل از روابط عمومی کانون جوانان منطقه 14 دیناروند؛

روز جمعه مورخ 17/9/91 در بوستان سهند واقع در ناحیه دو شهرداری منطقه 14 همایش بزرگ روز جهانی ایدز برگزار گردید.

این برنامه با حضور جناب آقای نوریان شهردار محترم منطقه 14 و جناب آقای محمودی مدیر اداره سلامت و معاونین اجتماعی-فرهنگی و روابط عمومی منطقه 14 و معاونین محترم ناحیه دو شهرداری و حضور 300 نفر از اعضای کانون جوانان محلات منطقه 14 و جمعی از حامیان ایدز برگزار گردید.

این برنامه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و با برپایی مسابقاتی برای کودکان و صحبت های یکی از حامیان ایدز ادامه یافت .

این برنامه با اجرای شاد و آموزشی پنگول ، غرقه کشی مسابقات توسط آقای محمودی و رحیمی و در آخر با اهدای جوایز به برندگان پایان یافت.

برنامه های ویژه در این همایش شامل مسابقات دو-نقاشی و اجرای پنگول بود و مهمانان ویژه این برنامه همراهان پنگول و سرکار خانم مهتاب کرامتی حامی ایدز بود، که در حاشیه این برنامه به صحبت با برخی از اعضای کانون جوانان پرداختند.

در این برنامه چندین غرفه برپا بود؛ غرفه کانون جوانان در کنار دیگر کانون ها خوش درخشید و به عضوگیری افراد علاقه مند کانون جوانان،ثبت نام علاقه مندان مسابقات دو-نقاشی و برگزاری این مسابقات و همچنین پذیرایی از مهمانان مشغول بود.

در ادامه این برنامه جناب آقای نوریان به همراه جناب آقای محمودی و دیگر همراهان از غرفه ها بازدید به عمل آوردند و در غرفه کانون جوانان به صحبت با دبیر کل کانون جوانان منطقه 14 جناب آقای سید محسن میرسلیمی و روابط عمومی کانون جوانان خانم دیناروند وهمچنین اعضای چارت و اعضای فعال کانون جوانان به صحبت پرداختند؛ ایشان از حضور کانون جوانان در این برنامه و همچنین از عضوگیری در این برنامه ابراز خرسندی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد