کانون جوانان منطقه ۱۴

جوان ایرانی سرمایه ملی

کانون جوانان منطقه ۱۴

جوان ایرانی سرمایه ملی

نتایج مقدماتی مسابقات جام دفاع مقدس

 

قیام

شاهین

خاوران

شکوفه

 

تیم

 

0

5-

1-2

2-3

3-6

 

 

 

400

دستگاه

 

9

14+

5-11

6-11

 

6-3

نبی اکرم

3

8-

6-2

 

11-6

3-2

شاهین

6

1-

 

6-2

5-11

2-1

قیام

  

برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید

ادامه مطلب ...

اردوی بام تهران

به نقل از  کمیته فرهنگی کانون جوانان منطقه 14 روز جمعه صد نفر از جوانان منطقه 14 در این برنامه اعضا کانون در بالاترین نقطه تهران در کهف شهدا با برنامه های متنوع با شهدا تجدید میثاق می بندند.

ین برنامه با عنوان تور زیارتی کف الشهدا و با هماهنگی و میزبانی محله صددستگاه و در سطح منطقه ۱۴ برگزار میشود.

کهف الشهدا در بالای ولنجک، بام تهران قرار داره جایی که اگه بری وایسی بالاش تمام تهران زیر پاته! وقتی باهزار مشقت می ری بالا و می رسی یه بهت عجیبی بهت دست میده! یه ارامش عجیب که تر کیبی از صفای شهدا و مکان اونجاس!!! اصلا چی شد که شهدا رفتند اون بالا کسی می دونه؟ نمی دونین؟
من می گم! یه قضیه ی جالب داره!
بچه مذهبیای ولنجک که خیلی کمن اما با معرفت خودشونو کشتن تا سردار باقری قبول کرد که ولنجک هم شهید داشته باشه برای همین با ذوق و شوق یه جایی رو وسط ولنجک رفتند و آماده کردند و 40 شب توش زیارت عاشورا و آل یاسین خوندند و شب تا صبح زحمت کشیدند و عرق ریختند تا شد یه زمین مسطح و خوشگل! بعد اهاهلی نیمچه محترم ولنجک که جز دنیا هیچی نمی دیدند اومدن گفتن الا و لله که ما نمی ذاریم اینجا شهید دفن کنین و...!
بعد سردار باقری یه شب تو خلوت خودش استخاره کرد و ایه ای با این مضمون اومد که کشتی نوح بر بالای کوه قرار گرفت! بعد رفتند و یه جای دیگه رو تدارک دیدند اما مردم ولنجک....!
دوباره سردار تفال زد به قران و ایه ای از سوره ی کهف با این مضمون امد که: اصحاب کهف به غار پناه برند! سردار همه رو بسیج کرد که بگردند و بگن تو ولنجک غار کجاست و پس از جستجو دیدند تنها غاری که تو ولنجک وجود داره یه غار دست سازه که قبل از انقلاب برای هواشناسی ایجاد شده و دقیقا به اندازه ی 5 تا شهید جا داره! خلاصه که در روز شهادت حضرت فاطمه(س) سال 85 این 5 تا گل اومدند اونجاو به ولنجک صفا دادند!قدم ها را یکی بعد از دیگری برمی داری . هر چه بالاتر می روی رفتن سخت تر می شود و نفس تنگ تر . می خواهی بایستی و نفسی تازه کنی اما چیزی آن بالا ها توان ایستادن را از تو می گیرد و اگر نبود خستگی راه ، شاید تو را به دویدن وا می داشت ...و بالاخره می رسی ...
اینجا کهف الشهداست . غاری به وسعت گمنامی . پنج شهید گمنام خفته در روشنای غاری کوچک در دل کوه های ولنجک تهران .
چشم تا کار می کند صخره می بیند و آسمان و خوش به حال کهفیان که همسایگان آسمانند . اینجا دل نه از برای توست که در هوایی دیگر می تپد . هوایی از جنس غربت و تو از خود می پرسی : چرا اینجا ؟ اینقدر بالا؟ اینقدر دور از زمین و زمینیان ؟

مکان:کهف الشهدا

زمان:جمعه مورخ ۳۱/۶/۹۱

مکان حرکت اتوبوس ها:

اتوبوس۱:جنب پارک گلنما(خیابان پیروزی-خیابان قره یاضی-پارک گلنما)

اتوبوس۲:میدان امام حسن مجتبی

و تمامی محلاتی که بیشتر از 20 نفر ثبت نام دارند .

مبلغ برای هر نفر:۱۵۰۰تومان

توضیحات:پذیرایی مختصر در اتوبوس-زیارت شهدای ۵ گمنام واقع در این مکان مقدس-برگزاری مراسمی به منظور روز دختر-قرعه کشی برای بازدید از برج میلاد-اهدا یادبود به دختران حاضر در تور به منظور روز دختر و..

لبرای دیدن تصاویر بیشتر لطفا اینجا کلیک کنید

ادامه مطلب ...

روز دختر مبارک

به گزارش از روابط عمومی کانون جوانان منطقه 14 امروز خبرنگار منطقه 14 در مصاحبه ای با دبیر منطقه ای آقای سید محسن میرسلیمی در مورد نقش دختران در کانون جوانان پرسیدند. و ایشان گفتند اساسی ترین فعالیت ها توسط دختران در کانون جوانان منطقه 14 صورت می گیرد و

 امروز افتخار می کنم

که بگویم 81.3 در صد کانون جوانان منطقه 14 را دختران در دست دارند

خبرنگار در سوالی از دبیرکل پرسید آیا برنامه خاصی برای دختران در نظر گرفتید؟

در جواب : بله روز سه شنبه اردو سرخه حصار که با حضور 80 عضو دختر منطقه 14 صورت می گیرد .

و برنامه ویژه تر برای دختران برتر کانون جوانان باز دید از تمام طبقات برج میلاد می باشد .

در اطلاعیه ای لیست افراد پذیرفته شده برای بازدید ، در سایت قرار می گیرد . 

در آخر : روز دختر را اول به تمام دختران خوب و پاکدامن  فعال کانون جوانان و بعد به تمامی دختران جهان اسلام تبریک می گویم .

جشن روز دختر



در ادامه می توان به برنامه امروز کانون جوانان محله ابوذر اشاره کرد که دبیر منطقه 

و  چندی دیگر از اعضا چارت منطقه  در این جشن حضور داشتند این برنامه به همت خانم درویش و اعضا چارت وفعالان کانون محله ابوذراجرا شد.

از زیبایی های این جشن به نقل از دبیر منطقه :می توان به اجرا گروه نماهنگ اعضا کانون

و گروه تئاتر اعضا  که تمامی اجرا کنندگان از اعضا کانون جوانان محله ابوذر بودند اشاره کرد .


برای دیدن تصاویر بیشتر و منبع خبر: وب سایت محله ابوذر



برچسب های کانون جوانان: کانون جوانان, روز دختر, محله ابوذر

جشن در سرای محله ابوذر


دبیر کل کانون جوانان منطقه ۱۴ : کانون جوانان تنها محیطی است که جوانان محله با احساس تاثیر گذاری خود در محله خود به یک رضایت خاطر میرسند

به گزارش از روابط عمومی کانون جوانان محله ابوذر جشن وی‍ژه  در سرای محله ابوذر صورت گرفت . دبیر کانون محله ابوذر در این جشن دبیر کل منطقه آقای میرسلیمی دعوت کردند تا توضیحاتی در مورد کانون جوانان داشته باشند . این جشن با تئاتر  و مشاوره و مسابقه برگزار شد. 

دبیر کل منطقه از زحمات اعضا محله ابوذر تشکر و قدارانی به عمل آوردند . 


منبع خبر : وب سایت محله ابوذر

آپلود,آپلود عکس,آپلود سنتر,آپلود فایل,آپلود دائمی

برای دیدن تصاویر بیشتر لطفا اینجا کلیک کنید 


برچسب های کانون جوانان: کانون جوانان

نخستین جلسه با مدیران نواحی

به گزارش از روابط عمومی کانون جوانان منطقه 14 در پی انتخاب مدیران نواحی کانون جوانان منطقه 14 جلسه با حضور چارت مرکزی منطقه و با حضور مدیران و جانشین آنها برگزار گردید .

این جلسه با خیر مقدم دبیر منطقه 14 شروع شد و  از نکات قابل توجه  این جلسه می توان به مباحث زیر اشاره کرد . 

1- ارتباط گیری مدیران با شهردار ناحیه و مدیر اجتماعی فرهنگی شهرداری 

2- از وظایف اصلی مدیر ناحیه نظارت بر عمکرد محله ها

3- کنترل ورودی اعضا کانون جوانان و حفظ شئونات محله ها

4- برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در سطح منطقه (نمایشگاه آثار تجسمی - کاریکاتور- سیاه قلم)

5- برگزاری جشن روز دختر در آمفی تئاتر سهند 91/6/28

6- افتتاحیه جام دفاع مقدس به 91/6/22  تغییر یافت ( به علت همزمانی با اردوی راهیان نور ) 

برای دیدن تصاویر بیشتر لطفا اینجا کلیک کنید


اردوی راهیان نور غرب کشور

به گزارش از خبرنگار کانون جوانان منطقه 14 اردوی راهیان نور غرب کشور مورخ 91/6/16 ساعت 5 صبح حرکت به مدت 4 روز جای همه اعضا کانون واقعا خالی چون فوق العاده بود . 

واقعا خوش گذشت شهر کرمانشاه - شهر مهران - قلاویزان - پاوه - و جاهای دیدنی : غار قوری قعله و موزه شهر همدان واقعا زیبا بود . 

ما با این اردو شاید همه نوع آب هوا رو تست کردیم . که شما تو عکس می تونید متوجه این قضیه بشید 



آپلود,آپلود عکس,آپلود سنتر,آپلود فایل,آپلود دائمی

     حدود 50 عدد عکس قرار گرفت

         برای دیدن تصاویر بیشتر اینجا کلیک کنید . 

افتتاحیه مسابقات فوتبال

به گزارش از کمیته ورزشی کانون جوانان منطقه 14 روز سه شنبه در سرای محله قیام صورت گرفت و  16 تیم در این قرعه شرکت کردند  و 3 تیم که مدارک خود را دیر آورده بودند از دور مسابقات حذف شدند. 

در این برنامه کلیه قوانین ومقررات مسابقه به تیم ها تحویل داده شد و قرعه کشی توسط خود سرپرست

های تیم صورت گرفت . گروه بندی مسابقات به این شرح است .

در ادامه مطلب می توانید زمان دقیق بازی ها و تصاویر بیشتر از فرعه کشی و مراسم افتتاحیه را ببنید.

زمان بندی بازی های نیم نهایی و فینال هم صورت گرفته است .






آپلود,آپلود عکس,آپلود سنتر,آپلود فایل,آپلود دائمی

برای دیدن زمان بندی دقیق مسابقات و تصاویر اینجا کلیک کنید

کارت های ورود به مسابقه هم آماده شده


برچسب های کانون جوانان: کانون جوانان منطقه 14

اعتراض کانون جوانان به فیلم ضد اسلامی

به نقل از روابط عمومی کانون جوانان منطقه ۱۴

  اعضا کانون جوانان منطقه ۱۴  روز جمعه  در راهپیمایی اعتراض به فیلم موهن آمریکایی

 شرکت نموند. در این راهپیمایی دبیر منطقه میرسلیمی و اعضا چارت منطقه ۱۴ حضور داشتند.

 

سناریوی اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی در آغاز هزاره سوم فراتر از سرزمین و امت اسلامی وارد فاز تهاجم علیه ارزش‌ها و باورهای اسلامی شده است و با توطئه مشترک سردمداران کاخ سفید و لابی صهیونیستی حاکم بر غرب، سیاست‌های سازمان یافته و طراحی پروژه‌های نوین عملیاتی شده است، کانون جوانان قیام در بیانیه ای ساخت فیلم اهانت‌آمیز موهن آمریکایی که به ساحت پیامبر اعظم(ص) توهین شده است  و برای دفاع از مقدسات مسلمانان و همچنین جریحه دار کردن خون یک میلیارد مسلمان را محکوم میکند.این بیانیه، چاپ کاریکاتورهای کاریکاتوریست‌ دانمارکی، تولید فیلم توهین‌آمیز فتنه، به آتش کشیدن کتاب آسمانی قرآن توسط کشیش آمریکایی، ممنوعیت ساخت مناره برای مساجد در سوئیس و حجاب در فرانسه و اینک ساخت و پخش فیلمی اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) توسط کارگردانی صهیونیست را از جمله مصادیق جدید عرصه رویارویی صهیونیسم و غرب با اسلام در قرن جدید معرفی و افزوده است: بی‌تردید امواج بیداری جهانی و نهضت ضدصهیونیستی و ضدسرمایه‌داری که هم‌‌اکنون حتی قاره آمریکا و اروپا را تحت تأثیر جدی قرار داده است مانع دست‌یابی سردمداران ملحد کاخ سفید به اهداف شیطانی و ضداسلامی در این صحنه زشت، خواهد شد.این بیانیه می افزاید: به نظر می رسد دشمنان اسلام در برابر اسلام عزیز به آخر خط رسیده اند و راه چاره را در توهین و اهانت به مقدسات اسلامی یافته اند و هر انسان عاقلی می داند که این گونه اقدامات مذبوحانه، نشانه‌ای گویا از روند رو به انحطاط و اضمحلال شیطان بزرگ است که در مقابل اسلام ناب به استیصال رسیده‌ و جسارت و توهین نسبت به آخرین پیامبر آسمانی حضرت محمد (ص ) را در پیش گرفته‌اند.....

آرشیو ۲ ماه اخیر

روز دختر مبارک - دوشنبه بیست و هفتم شهریور 1391اعتراض کانون جوانان به فیلم موهن آمریکایی - یکشنبه بیست و ششم شهریور 1391رونمایی از وبلاگ ثبت فعالیتهای محله های منطقه 14 - جمعه بیست و چهارم شهریور 1391افتتاحیه و قرعه کشی جام دفاع مقدس - پنجشنبه بیست و سوم شهریور 1391اردوی راهیان نور غرب کشور - سه شنبه بیست و یکم شهریور 1391آخرین اخبار اخبار مهم چندی از کانون ها - پنجشنبه شانزدهم شهریور 1391افتتاحیه جام دفاع مقدس - پنجشنبه شانزدهم شهریور 1391بازدید جانشین کانون جوانان شهرتهران از کانون محله درکه - پنجشنبه شانزدهم شهریور 1391برگزاری جلسه مدیران نواحی - سه شنبه چهاردهم شهریور 1391جشن در محله ابوذر - دوشنبه سیزدهم شهریور 1391جلسه مدیران نواحی منطقه 14 با حضور چارت منطقه ای - یکشنبه دوازدهم شهریور 1391اردوی فرهنگی تفریحی لواسانات و درکه 91/6/12 - یکشنبه دوازدهم شهریور 1391کمیته ورزشی کانون جوانان منطقه 14 ورونمایی از لگو جام دفاع مقدس - چهارشنبه هشتم شهریور 1391جشن روز پاک کانون جوانان محله صد دستگاه و چهارصد دستگاه - سه شنبه هفتم شهریور 1391جلسه کانون جوانان منطقه 14 - دوشنبه ششم شهریور 1391دیدار با مدیر اداره سلامت و تبریک روز کارمند - دوشنبه ششم شهریور 1391جلسه کانون جوانان منطقه 14 - شنبه چهارم شهریور 1391اردوی تفریحی دارآباد - شنبه چهارم شهریور 1391سه اردوی تفریحی در شهریو ماه ویژه کانون جوانان منطقه 14 - چهارشنبه یکم شهریور 1391مسابقات فوتبال جام دفاع مقدس ثبت نام شروع شد . - چهارشنبه یکم شهریور 1391جشن پاک (کانون جوانان محله صد دستگاه و کانون جوانان محله چهار صد دستگاه) - سه شنبه سی و یکم مرداد 1391عید سعید فطر مبارک - یکشنبه بیست و نهم مرداد 1391افطار به دعوت محله دولاب - شنبه بیست و هشتم مرداد 1391اردوی راهیان نور - دوشنبه بیست و سوم مرداد 1391همایش بزرگ تجدید میثاق جوانان با شهدا - دوشنبه بیست و سوم مرداد 1391تشکر دبیرمنطقه ای از تمام اعضا برای زحمات و حضور در برنامه ........ - دوشنبه بیست و سوم مرداد 1391واحد ارزیابی و کنترل عملکرد کانون جوانان منطقه 14 - یکشنبه بیست و دوم مرداد 1391تجدید میثاق جوانان با شهیدان - پنجشنبه نوزدهم مرداد 1391ایران همیشه قهرمان - چهارشنبه هجدهم مرداد 1391نخستین ارزیابی کانون جوانان محلات منطقه 14 - سه شنبه هفدهم مرداد 1391نخستین گردهمایی اعضا چارت محلات منطقه 14 - سه شنبه هفدهم مرداد 1391امتیازات کانون جوانان منطقه 14 - دوشنبه شانزدهم مرداد 1391دو اطلاعیه مهم - شنبه چهاردهم مرداد 1391تبریک میلاد آقا امام حسن مجتبی - شنبه چهاردهم مرداد 1391بازدید دوباره ولی با شکوه تر از قبل محله صد دستگاه - شنبه چهاردهم مرداد 1391برترین های کانون جوانان منطقه 14 کدام یک از دبیران - جمعه سیزدهم مرداد 1391کارگاه آموزش وبلاگ نویسی ویژه اعضا کانون جوانان منطقه 14 - پنجشنبه دوازدهم مرداد 1391مسابقه امام هادی نقی علیه اسلام - سه شنبه دهم مرداد 1391اطلاعیه - دوشنبه نهم مرداد 1391بازدید - یکشنبه هشتم مرداد 1391اردوی موزه دفاع مقدس ویژه برنامه بر آستان جانان - پنجشنبه پنجم مرداد 1391×××اطلاعیه ××× - پنجشنبه پنجم مرداد 1391کارگاه کمک های اولیه در سوله مدیریت بحران - چهارشنبه چهارم مرداد 1391دیدار دبیر کل کانون جوانان تهران و دبیر منطقه ای 14 از محله قصر فیروزه - چهارشنبه چهارم مرداد 1391بازدید دبیر منطقه ای از محله آهنگ غربی - چهارشنبه چهارم مرداد 1391دیدار دبیر منطقه ای از محله آهنگ شرقی - چهارشنبه چهارم مرداد 1391کانون جوانان محله تاکسیرانی : فاز اول طرح گوهر رحمت - چهارشنبه چهارم مرداد 1391دیدار دبیر منطقه ای کانون جوانان منطقه 14 میرسلیمی از مینای جنوبی - دوشنبه دوم مرداد 1391بازدید از کانون جوانان محله مینای شمالی - دوشنبه دوم مرداد 1391برگزاری کلاسهای کمکهای اولیه برای کل اعضا کانون جوانان منطقه14 - شنبه سی و یکم تیر 1391

آرشیو ۳ ماه اخیر

بازدید دبیر منطقه ای منطقه 14 از محله خاوران - شنبه سی و یکم تیر 1391دیدار های دوره ای دبیر منطقه ای سید محسن میرسلیمی - شنبه سی و یکم تیر 1391بازدید از کانون جوانان محله پرستار - شنبه سی و یکم تیر 1391بازدید میرسلیمی دبیر منطقه ای کانون جوانان منطقه 14 از کانون جوانان محله ابوذر - چهارشنبه بیست و هشتم تیر 1391بازدید دبیر منطقه ای منطقه 14 از کانون جوانان محله شیوا - چهارشنبه بیست و هشتم تیر 1391راه اندازی سایت کانون جوانان منطقه 14 - دوشنبه بیست و ششم تیر 1391همایش محله قیام با حضور کلیه دبیران منطقه 14 با حضور رئیس اداره سلامت - یکشنبه بیست و پنجم تیر 1391دبیر کانون جوانان منطقه 14 محله آهنگران سید محسن میرسلیمی - یکشنبه بیست و پنجم تیر 1391دیدار دبیر منطقه ای و قائم مقام منطقه 14 از محله نیکنام - یکشنبه بیست و پنجم تیر 1391حضور دبیر منطقه ای کانون جوان منطقه 14 از محله جابری - یکشنبه بیست و پنجم تیر 1391حضور رئیس اداره سلامت منطقه 14 در دفتر کانون جوانان منطقه - یکشنبه بیست و پنجم تیر 1391بازدید دبیر منطقه ای از محله شکوفه - یکشنبه بیست و پنجم تیر 1391باز دید های دوره ای دبیر منطقه ای= سید محسن میرسلیمی - یکشنبه بیست و پنجم تیر 1391دیدار های دوره ای دبیر منطقه ای سید محسن میرسلیمی - یکشنبه بیست و پنجم تیر 1391رای گیری دبیران کانون جوانان برای انتخاب قائم مقامی - یکشنبه بیست و پنجم تیر 1391جلسه کانون جوانان 14/1/91 سالن کنفرانس منطقه14 سید محسن میرسلیمی - یکشنبه بیست و پنجم تیر 1391جدول بازدید از کانون های محلات منطقه 14 - یکشنبه هجدهم تیر 1391جوان ایرانی سرمایه ملی - یکشنبه هجدهم تیر 1391جام رمضان محله صد دستگاه - چهارشنبه هفتم تیر 1391سلام بر همه جوانان ایران - دوشنبه بیست و دوم خرداد 1391حضور پر شور اعضا کانون جوانان منطقه 14 در جلسه منطقه ای - دوشنبه بیست و دوم خرداد 1391حضور دبیر کل کانون جوانان شهر تهران در دفتر اداره سلامت منطقه 14 با حضور قائم مقام دبیر تهران - دوشنبه بیست و دوم خرداد 1391جلسه دبیر کل تهران با دبیر منطقه 14 - دوشنبه بیست و دوم خرداد 1391حضور مدیر اداره سلامت منطقه 14 در جلسه کانون جوانان - دوشنبه بیست و دوم خرداد 1391لگو کانون جوانان منطقه 14 جهت بهره برداری محلات منطقه - دوشنبه بیست و دوم خرداد 1391میرسلیمی : مدیر سلامت منطقه 14 پشتیبان واقعی جوانان می باشد - دوشنبه بیست و دوم خرداد 1391نامه به همه دبیران - یکشنبه بیست و یکم خرداد 1391نخستین هم اندیشی کانون جوانان منطقه14 - سه شنبه پانزدهم فروردین 1391اردو کانون جوانان محله قیام - سه شنبه پانزدهم فروردین 1391

اردوی قم و جمکران


نویسنده: مسئول سایت

.:: آخرین مطالب ::.

» روز دختر مبارک ( دوشنبه بیست و هفتم شهریور 1391 )
» اعتراض کانون جوانان به فیلم موهن آمریکایی ( یکشنبه بیست و ششم شهریور 1391 )
» رونمایی از وبلاگ ثبت فعالیتهای محله های منطقه 14 ( جمعه بیست و چهارم شهریور 1391 )
» افتتاحیه و قرعه کشی جام دفاع مقدس ( پنجشنبه بیست و سوم شهریور 1391 )
» اردوی راهیان نور غرب کشور ( سه شنبه بیست و یکم شهریور 1391 )
» آخرین اخبار اخبار مهم چندی از کانون ها ( پنجشنبه شانزدهم شهریور 1391 )
» افتتاحیه جام دفاع مقدس ( پنجشنبه شانزدهم شهریور 1391 )
» بازدید جانشین کانون جوانان شهرتهران از کانون محله درکه ( پنجشنبه شانزدهم شهریور 1391 )
» برگزاری جلسه مدیران نواحی ( سه شنبه چهاردهم شهریور 1391 )
» جشن در محله ابوذر ( دوشنبه سیزدهم شهریور 1391 )
» جلسه مدیران نواحی منطقه 14 با حضور چارت منطقه ای ( یکشنبه دوازدهم شهریور 1391 )
» اردوی فرهنگی تفریحی لواسانات و درکه 91/6/12 ( یکشنبه دوازدهم شهریور 1391 )

تمامی اعضا کانون جوانان منطقه 14 عاشقان واقعی محله منطقه وشهر و کشورشان ایران اسلامی هستند