کانون جوانان منطقه ۱۴

جوان ایرانی سرمایه ملی

کانون جوانان منطقه ۱۴

جوان ایرانی سرمایه ملی

نشست دوره ای محله صد دستگاه محله سرآسیاب

به گزارش از روابط عمومی کانون جوانان بازدید اول محله صد دستگاه با حضور دبیرکل سید محسن میرسلیمی و قائم مقام احمد استاد حسن معمار و مسئول سلامت و دبیر و اعضا محله صد دستگاه برگزار شد

در ابتدا دبیرکل از روند رو به رشد کانون و برنامه های آینده خصوصا همایش علی اکبری ها صحبت کردند. و با دبیر جدید کانون محله صد دستگاه خانم حسینی در مورد مسائل گوناگون صحبت کردند.


در ادامه خانم حسینی در مورد رزومه و برنامه های خود صحبت کردند.

خانم حسینی کارشناس حقوق می باشد و چند سالی در سرای های محلات فعال بوده



باز دید دوم محله سرآسیاب بود این نشست با حضور دبیر شورا یاری و مدیر محله و مسئول سلامت و دبیر واعضای فعال محله برگزار شد.

در ابتدا مسئول سلامت محله پس از خوش آمد گویی و عرض احترام از مدیر محله آقای ساداتی خواستند صحبت کنند.

آقای ساداتی در مورد دروان فوق العاده جوانی و خلاقیت جوانان یاد کردند و افزودند که مواظب باشید دوران جوانی  خوبی داشته باشید که افسوس این لحظات را نخورید .

در ادامه دبیر شورایاری محله هم از تشکیل این کانون در محله ابراز خوشحالی کردند و خواستار برنامه های کاربری تر در محله شدند. 


دبیر کل کانون سید محسن میرسلیمی در نکات خود از مهم ترین پتانسیل این محله را حضور اعضا کانون  جوانان در قسمت ها ی مختلف سرای محله عنوان کردند .

و افزودند اینکه تمام اعضای فعال شما در سمت های مختلف محله هستند  خوب است و نشانگر این است که مدیر محله شما  ارزش زیادی برای جوانان محله قائل هستند. و قابل تقدیر  می باشد.


برای دیدن تصاویر بیشتر ادامه مطلب مراجعه فرمایید .



در ضمن جشنواره غذا کانون جوانان سرآسیاب  


چندی پیش کانون جوانان محله سرآسیاب جشنواره غذا برگزار کرده بودند که در این که این جشنواره با حضور دبیرکل کانون دیابت و همچنین دبیر کل کانون جوانان منطقه 14 سید محسن میرسلیمی برگزار شد





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد