کانون جوانان منطقه ۱۴

جوان ایرانی سرمایه ملی

کانون جوانان منطقه ۱۴

جوان ایرانی سرمایه ملی

22 بهمن

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر مکتب اسلام، عدالت و آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خمینی کبیر و برپایه خون شهیدان انقلاب، شروعی دیگر در تاریخ رقم زد و به جهانیان آموخت که حکومت ظلم و جور پایدار نخواهد بود.

22 بهمن روز امت و وحدت میان تمام اندیشه های انقلابی و ناب از جنس تبلور انسان های پاک و مخلص است. اقتدار و اتحاد امت اسلامی و مردم ایران در چنین روزی که گوش دنیا از صدای استکبار جهانی امریکا، انگلیس و مزدورانشان پر شده است با حضور گسترده مردم و جوانان به ثبوت خواهد رسید و سخن نهایی ایشان آزادگی و ندای حمایت از مظلومان جهان خواهد بود و در این راه ذره ای فروگذار نخواهیم بود.

ما جوانان مؤمن و متدین با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه و با امضای این بیانیه همواره اعلام می داریم در جهت شکوفایی هرچه بیشتر این نهال که با خون شهدای کشورمان آبیاری شده است از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چنین روزی که دنیا در یک پیچ تاریخی قرار گرفته است حمایت می کنیم و راهمان را چون گذشته و با طلب مدد از پروردگار متعال و در زیر پرچم حضرت مهدی موعود(عج) با اطاعت از نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) انتخاب نموده و به حرکت خود ادامه می دهیم و هیچ مانع و بن بستی را بر سر راه خود و کشور نمی بینیم همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره نمودند "راه را باید رفت ...


به گزارش روابط عمومی کانون جوانان منطقه 14؛

روز یکشنبه مورخ 91/11/22  سی و چهارومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در این روز اعضای کانون جوانان منطقه 14 در میدان فردوسی حضور پرشور  پیدا کردند.

در این گردهمایی شهرداری منطقه 14 چندین غرفه داشت که در پایان شهردار منطقه 14 به همراه معاونانشان از این غرفه ها دیدن کردند و با اعضای کانون جوانان منطقه 14 گفت و گوی کوتاهی به عمل آوردند.

برای دیدن عکس های بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد